といっても、Analysis の方ではなくて、DL1 Mk2のファームウェアのアップデートの方でした。
DL1 MK2 customer reflash
- 22/9/09
Modification to the time offset output to increase output from 1 hour / bit to 1/4 hour per bit.
All version numbers changed to29
→ 時差の単位を1時間単位から15分単位にしたということかな?時差なんて関係あったっけ? - 14/10/09
Modification to detecting track markers to double the distance so that at high lattitudes it is more accepting of errors in position data
All version numbers changed to30
→ 高緯度における track marker の検出方法を変更した? - 13/11/09
Bug fix so that autostart/autostop on analogue channels works with decode serial data turned off. Changed to version32
→ オートスタート/ストップ関係の Bug Fix らしい - 24/11/09
Increased the limit on acceptable values of heading for marker additions, Previously heading accuracy needed to be better than 8.5 degrees, it is now better than 30 degrees.
→33 での変更。marker 追加時の進行方向の制限幅を広げたっぽい - 27/11/09
Modified the transmission routine for the DASH configuration files
Requires DASH firmware version 9 2 0 or later
Changed version number to34
→ DASH の設定ファイルの転送方法を変更したっぽい。DASH のアップデートも必要らしいけど、DASH3 の最新バージョンは V1.31.18 とかなので DASH3 のことではなさそう。 - 18/2/2010
DL2 version modified to add in calibration for accelerometers
Version number changed to35
→ DL2 の変更 - 26/2/2010
DL2 version, fixed problem which meant accelerometer calibration where not being applied correctly
Enabled Z axis acceleration on serial port
Version number changed to36
→ DL2の変更 - 3/3/2010
DL1 version, modification to enable Z axis acceleration on serial port
Version number changed to36
→ シリアルポートへのZ軸方向のGセンサーの出力追加。Z軸方向のGとか取れてたのか(^^; - 10/3/2010
Modified firmware so that when RPM storage is enabled from internal sensor the incoming serial data is ignored.
When internal storage is disabled the serial data will be used in it’s place
→37 での変更。RPM storage ってなに?ECUに繋いだ時の話かなと思うけどわかんねw
油圧下限値でログのスタート/ストップをしてると、ログが細切れになる問題も、
次回走行時(未定)までに気が向けば firmware update してみよっと。
コメントを残す